H - Cs:08:00-17:00 P:08:00-14:30
+361/780-4383
+361/786-8351
+ 3670/634-2603

Adminisztrációs szolgáltatások

Economic Solutions
Adminisztrációs szolgáltatások

Pontosan tudjuk, mennyi időt és energiát rabol el egy cégtől a szerteágazó napi adminisztáció intézése, illetve a vállalat partnereivel való kommunikáció. Az adminisztrációs teendők teljes körű átvállalásával elsődleges célunk, hogy minél inkább tehermentesítsük ügyfeleinket, értékes munkaidőt szabadítva fel ezzel számukra. Mi az Economic Solutions-nél napi szinten, nagy rutinnal foglalkozunk az ilyen típusú feladatok elvégzésével. Másrészt pedig hiszünk abban, hogy az egy kézben tartott, globálisan átlátható adminisztráció a leggyorsabb és leghatékonyabb – a költségek szempontjából is.

  • Kapcsolattartás a belföldi és külföldi üzleti partnerekkel
  • Dokumentációkészítés az aktuális törvényi és jogszabályi követelmények szerint (pl. adásvételi/alvállalkozói/kölcsönadási/stb. szerződések, teljesítési igazolások, munkaköri leírások, meghatalmazások, ütemtervek és számtalan igény szerinti lehetőség)
  • Meglévő dokumentációk ellenőrzése, jogszabályi és törvényi megfeleltetése
  • Dokumentumok beszerzése (pl. szakvélemények, tanulmányok, tanúsítványok stb.)
  • Szakfordítás
  • Megrendelések és árajánlatok készítése
  • Tenderek szervezése, alvállalkozók árversenyeztetése, a legkedvezőbb ajánlatok felkutatása
  • Beszerzések: pl. irodaszer, alapanyag, gépjárművek, szoftverek, berendezések stb.
  • Taggyűlések lebonyolítása, jegyzőkönyveztetés
  • Logisztika, iktatás, rendszerezés, levelezés és átirányított postakezelés
  • Archiválás, iratmegsemmisítés
  • Számlázás, bankszámlakezelés, utalások kezelése igény szerint
  • Hirdetések feladása, HR feladatok ellátása
  • Cégarculat-kialakítás
  • Prezentációk, beszédek összeállítása
  • Cégvezető privát ügyeinek intézése (pl. futárszolgálat, irodaköltöztetés stb.)
  • Rendezvények (pl. csapatépítő tréningek, konferenciák) szervezése és lebonyolítása
WordPress Image Lightbox